Måste bara få berätta vad jag tycker!

Jag har nyss sätt klart på alla säsonger av One tree hill och såg just det avslutande avsnittet och vad mer kan jag sriva än att jag är rörd! 
Det går inte att ha ett leende på läpparna när man ser detta lyckliga slut, och när efterexten är förbi blir man bara nere eftersom att det kommer inte komma några fler säsonger, vilket jag tycker är lite surt, som tur är har jag ju alla säsongerna hemma vilket gör att jag kommer kunna ha med dem resten av mitt liv, jag ska nog tvinga mina framtida barn att älska denna serien lika mycket som jag gör fast på ett snällt sätt, och när dem blir äldre kanske man skulle tilllåta min andra favo Sex and the city? Hm.. Haha eller vad vet jag, min yngsta syster älskar ju med sex and the city, så när vi ses så brukar vi sitta och kolla på några avsnitt eller någon av filmerna, vilken goding hon är! 
 
Åh vad bra det är! 
Nu sitter vi och väntar på han som vi ska ta över lägenheten utav, lite sen men vad gör det när det finns dator, serier samt internet? Inte så mycket! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0