Klart!

Jag börjar bli Haj på det där med Arbetsintervjuer nu tror jag! 
Även fast jag var riktigt tätt i näsan och hes i rösten så gick det nog hyfsat bra! Jag känner mig stolt i vilket fall! 
Och lite bonus till mig som klarade av detta utan någon nyssatak och att han som intervjuade mig pratade skånska! Det var någon gång som jag var tvungen att fråga vad han sa men jag klarade mig nog rätt bra! 
Tänk vad lite positiv inställning samt halstableter, näsdukar och te kan göra!
 
Nu ska jag krypa under täket och kolla lite tv. 
Det får man när man är sjuk... 39 graders feber... URSH! Skönt att man är ledig imorgon! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0