Kan inte mer än!

Kan inte mer än att tycka lite synd om mina godingar till katter. Bobbie hämtar råtta efter råtta som hon lägger nedanför soffan samtidigt som hon pratar för fullt, och när jag inte busar med henne så hoppar hon upp på mig tittar mig noga i ansiktet innan hon pratar vidare och försöker på alla sätt och viss få mig att busa med henne och nu har även Harry börjat.
Vill så gärna förklara för dem att matte är sjuk och inte orkar busa men det går ju inte. Stakars små älsklingar!
Vad kan man göra mer än att inte orka? Tror även att jag håller på att få bihållsinflamation på köpet, har så ont i näsa/ ögon/ tining när jag böjer mig ner! Nedrans skit!
Tur att det blev nu och inte senare! Nu hoppas jag ju bara på att det inte är en långvarig försylning som inte vill försvinna.
Godingar! Har ni några bra "bli av med försylning" tips så dela gärna med er av dem, orkar inte vara sjuk och orkar inte heller orka någonting! Min lägenhet börjar ju bli en svinstia igen! Urck!

Nu ska jag se vidare på The Simpssons the movie!
Den är ju lite små kul faktiskt!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0