Hello från hyten!

Godkväll på er! Jag kan inte fatta att jag fortfarande är vaken efter allt vi har varit med om idag. Så mycket nya intryck, nya personer och upplevelser så jag tycker inte att det är konstigt att jag är trött om man säger så!
Just nu så sitter jag och min nyblivna vän i vårat rum, som dock ser ut som en liten hyt men det finns en tv och sängarna är riktigt goa! Och riktigt fräsh toalett, plus i kanten!

Imorgon så avslutas utbildning för denna gången tills jag ska tillbaka hit på måndag igen och som jag berättade tidigare så är jag riktigt nöjd med dagen som gått, så jag ser fram emot framtiden, dock är det lite surt att jag inte känner så många i Halmstad eftersom att jag inte har så mycket kontakter här nere, skulle vara bättre om jag var i Vänersborg nu i början om man säger så.

Nu ska vi kolla lite på tv:en innan vi somnar, en ny dag väntar imorgon som sagt och man behöver ju sömn för att hålla sig vaken för att kunna ta in mer information!

Ha det så bra nu, så hörs vi mer imorgon!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0