Gott, Gott!

Vilken lyx!
Nu har vi ätit oss feta på Ben & Jerrys och myst med filmen som tror det eller ej min älskade tyckte var riktigt bra. Det är nämligen så att min kära pojkvän är lite emot svenska filmer, han tycker att de oftast är sega och mindre bra men vad tyckte han om denna? Jo att den var riktigt bra och spännande för att vara en svenk film och han vill tillochmed se nummer två och tre i trilogin! Nice, good work from heś girlfriend, eller vad tycker ni?

Nu sitter jag i vilket fall i en massagestol som våran kompis har och det är såååå skönt!
Vill med ha en massagestol! Haha undra om jag kanske kan få den mot några blink : P
Vi ska nog snart börja dra oss hemåt men måste bara få några minuter här! Så skönt och välbehövligt!

Love!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3847097/images/2012/pic_507b17e99606ee2bf8f1076e.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0