Det där med serier!

Jag har mina favoritserier och en utav dem är lätt Pretty Little Liars! Så jäkla bra, spännande, kärlek allt! 
Jag är nu inne på säsong tre och har just sätt klart den 12 första avsnitten vilket betyder 12 kvar som inte kommer ut förs i slutet av denna månaden!! Och jag vet inte vars jag ska ta vägen! Så jäkla bra är det att jag inte vill slutat att titta! Det är spännande hela tiden, och för var minut som går, går tankarna runt i huvudet vem som kan vara den mystiske "A". 
Nu i avsnitt tolv avslutade som alltid med en händelse som gör att man inte vill sluta titta. Och vad gör dem nu? Jo dem avslöjar en av "A" arna... inte okej att släppa komande avsnitt den 24 oktober! Skit vad ska man göra nu då?
 
Vad tycker ni om PLL? Något ni som jag har gått och blivit lite galna i? 
Älskar det! 
 
VAd gör ni ikväll? 
 
Love 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0