Den 6e Oktober!

Hallå där ute.
Idag så har jag inte kännt för att blogga någonting alls, jag har inte haft någon insperation och bara haft tankarna på annat. 
Så om man säger såhär, när man inte har någon insperation till någonting, inte är frisk nog för att träffa några kompisar så vad gör man inte då? Jo man storstädar lägenheten samt alla lukorna i köket, stryker tvätt, dammsuger samt letar efter något nytt ställe att kunna städa på. Helt sjuk! så nu är det riktigt städat och fint och jag har inget att göra, så man får helt enkelt passa på att mysa med katterna eftersom att min älskade pojkvän har låst in sig i vardagsrummet för att produsera lite musik vilket betyder att jag får låsa in min i sovrummet för att göra lite blandade ting. 
Så ja, jag har ignen aning om vad som händer mer idag eftersom att dagen hittils har varit en riktigt tråksdag. Så får vi se, dagen kan ju vända. Skulle inte bilen varit sönder så skulle jag åkt till Habo på släktkalas för att fira min mormor som fyller år imorgon, saknar ju som sagt både familj och släkt nu så det ska bli kul att träffa dem om ca tre veckor! :) 
Och vi får ju inte glömma att jag bara har 20 dagar kvar som 19åring! Nice! 
 
ha det så länge! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0