Den 2a Oktober!

Godmorgon!
Jag vaknade upp med svullna ögon och hals, en enorm huvudvärk samt två öron som skriker! Har jätteont i de ena örat helt sjukt! Ursh! Detta vill jag ju inte!
Fick ett jobberbjudande från Retail idag med, är det lagligt att dela ut mat till kunder från en person med försylning samt öront? Nej det är inte lagligt! Så surt!
Så ja, dem planer jag hade att gå på stan idag får jag nog lägga undan, skulle egentligen behöva gå och handla frukost men orkar inte det! Men vad ska man göra, frukost är ju det viltigaste målet om dan, så det är bara att ta på sig sina mjukiskläder för att sedan fe sig ut! Jisses!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0