Den 26 oktober!

Grattis på 20 års dagen till lilla mig!

Äntligen!
Haha!
Jag vet det låter egostiskt men jag älskar födelsedagar det spelar ingen roll om det är min egen eller någon annas men dem är ju för mysiga!
Vaknade nu på morgonen av en miljon pussar på båda mina kinder av båda mina små guldkorn! Bra början!
Sen så hade älsk gjort iordning en riktigt stor och god födelsedagsfrukost bestående av ägg och bacon, egengjord frukt och bär smoothie med ett stort glas jouse och en god smörgås med en massa tillbehövr! Mumma!

Idag blir det nog inte för mycket bloggande, har en del att göra. Ska nu om tio minuter sita i telefonmöte med jobbet, efter det så åker hela lilla familjen Johansson/ Herzelius till Vänersborg och till min familj för att fira resten av dagen i hemstaden, vi ska ut och äta på resturang och självklart ska jag besöka systembolaget :) vin till mig och mamma ikväll, ska fixas!
Nu ska jag dricka te innan mötet drar igång!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0