Den 20 Oktober!

Godmorgon!
Jag har precis kört pojkvänen till jobbet och sitter nu med en kopp te i handen och gör iordning alla förberedelser inför dagen som kommer, idag är det min första dag på fältet på nya jobbet och det ska bli jättekul! Kul att man får testa på någon nytt och sen som jag hoppas passar mig nu ett tag.
Magen har inte sagt något än i vilket fall vilket jag tycker är skönt! Så kära läsare, lyssna på magen, den har oftast rätt, tro mig.

Gårkvällen var i vilket fall riktigt trevlig vi drack vin och sjöng singstar tills 1 typ! Så nedrans kul! Måste vi göra om snarast!
Nu ska jag fortsätta!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0