Den 16 Oktober!

Godmorgon!
Sovit gott?
Själv har jag sovit som ett barn! Sussat så gott bredvid mitt hjärta hela natten och bara myst! Älskar dem nätterna när man inte släpper tagget om varandra utan bara myser natten ut!
Vaknade i vilket fall för ca en timme sen eftersom att min pojk skulle upp till jobbet.
I vilket fall idag är det den stora dagen! Jag ska ta mig ner till Malmö själv med bilen samt gå på en tvådagars utbildning och pricken över it bo på hotel över natten! Nice! Och om man säger så här, det är andra gången jag bor på hotel i hela mitt liv och första som jag kommer bo helt själv! Hoppas dem har en tv i fall det blir lite småläskigt så att jag kan somna till den, hehe :)
Nej men detta ska allt bli spännande! Är ju som sagt lite smånervös inför resan men det tror jag väll inte att jag ska behöva vara! Hur svårt kan det vara? (Svar på denna frågan får ni senare)
Så nu får det bli att slänga sig upp ur sängen och göra iordning lite frukost samt få ihop det jag ska ha med mig ner, det blir ju fina fisken detta! Haha

And btw! Bara 10 dagar kvar tills jag fyller 20 år nu!
Niiiccee!!!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0