Den 10 Oktober!

Godmorgon!
Efter en lång och skön sovmorgon så har jag äntligen stigit upp och dricker nu min kopp med te. Så gott och särskillt på morgonen!

Idag så väntar ju jobb ikväll/ natt så nu innan dess ska jag bara ta hand om mig själv. Typ måla om naglarna och bara ta det lugnt, dricka mycket te och bara ta hand om mig själv :) sådanna dagar behövs även dem.

Ikväll gör jag min sista dag på mitt nuvarande jobb och det är en bra/ dåligkänsla om jag ska vara ärlig. Jag har jobbat där i ca 10 månader nu men känner att jag måste hitta vilket jobb det är som passar mig.
Så jag ser fram emot att gå upp på nästa steg i livstrappan för att senare se vad jag hamnar.
Kommer jag uppfylla en kariär?
Många frågor snurrar nu runt i mitt huvud och jag ser fram emot att hitta svaren i dem närmaste veckorna! :)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0