Check!

Till Arbetsintervjun som sker via dator samt telefon:
Telefon: Check 
Dator:Check
Påslagen dator: Check
Halstableter: Check
Näsdukar: Check
Varmt Chaite: Check 
Täke: Check
Mysiga katter i knätt: Check 
Inställning med att försöka låta så frisk och ike försyld som möjlig: Check! 
 
Detta 'är precis vad jag behöver för att kanske/ troligtvis kunna göra ett gott intryck för den personen som ska intervjua mig. Är som sagt väldigt glad över att det är över telefon, vet inte vad som skulle tycka om en sjukling kom på intervju och smittade ner alla med denna nedrans försylning! Så irriternad! Men man får tänk positivt! Efter allt detta så kan jag lägga mig på soffan och titta på min "tjockis" och inte göra någonting mer än att bli frisk!
Oj, nu ringer dem när som hälst! 
 
Önska mig lycka till!
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0