Börjar komma på fötterna igen!

Eftersom att jag är mycket piggare nu ikväll så känns det som att det kommer att bli en helt okej fredag imorgon, så skönt med fredag btw! 
Jag har inte haft någon feber nu ikväll och jag orkar sitta upp och gå på toaletten utan att vilja ropa på min pojkvän och be han göra det åt mig. Så stort plus! Dock fortfarande seg och orken är inte där än men den kommer, vänta bara! och mitt första projekt när jag känner mig helt hundra frisk blir att städa lägenheten, igen... Det syns att jag har varit sängliggande i stort sätt hela veckan... Köket ser hemskt ut, i vardagsrummet kan nog snart ett stort svin(gris) flytta in och i sovrummet ligger det kattleksaker lite överallt så ja jag har att göra om man säger så.
Så nu ska jag sova, kan inte fatta hur trött man kan vara när man är sjuk egentlige, sover hela dagarna men är lika trött sen på kvällen.. Hm ett mysterium! 
 
Så nu ska jag ta och somna till filmen " Cruel Intentions"  Eller "En djävulsk romans" som den är översatt till på svenska, en riktigt bra rulle med bland Sarah Michelle GellarRyan Phillippe och Reese Witherspoon. 
 
Sov så gott så hörs vi kanske imorgon då?
 
Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0