02:44

Godkväll tror jag väl att det heter så här kvart i tre på natten.
Jag antar att dem flesta av er sover sött i era sängar medans jag som egentligen ska ha "sovande jour" sitter vaken, det är en orolig kväll, ikväll så tror inte att det blir så mycket sömn idag om jag sak vara ärlig så skönt att jag är ledig till tisdag, så att jag kan ligga och bara sova/ ta det lugnt hela morgondagen! Så skönt!
 
Tidigare idag i vilket fall så träffade jag ju "tvilling" för lite trevligheter och mitt under allt så började vi prata resor och tänk vad man blir sugen på att bara dra med "tvilling" eller min älskade pojkvän på en resa till London typ. Så vad gör man inte nu när man sitter här snart tre på natten, jo man kollar runt för att hålla hjärnan samt huvudet i folkus (eftersom att jag minst måste vara upp en timma till) och har hittat en "long weakend" till London i Januari för 2500 kr inklusive hotel på ett fyra stjärnit hotel i tre nätter! Det kallar jag billigt och bra, men det är väll kanske för att man kollar runt redan nu, men man blir ju sugen.
Hoppas att det går bra på mitt nya jobb och att pengarna rullar in som dem ska, för då ska jag absolut boka mig en resa till typ London och tvinga med mig tvilling eller pojkvänen bara för att! :P
 
Haha vad taskig jag är... Haha det är nog natthjärnan som pratar!
Har ni vart i London? Värt att sattsa på om man nu ska iväg en långhelg i europa?
 
 
Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0