Nackdelen med mitt fina jobb

Om det finns någon nackdel som jag kan dela med mig utav med detta fina jobb som jag har är tyvärr den bästa samt den nagtiva delen, nämligen kunderna.
Man kan ge ett strålande intryck och verkligen ge allt och verkligen förklara för kung och fosterland -Går det bra om jag tar med mig ********, Självklart! Svarar kunden.
Men trots det så ringer man nu ca två veckor senare och får en halv utskällning av kunden för att jag inte gjorde precis som dem tyckte att det var. Detta kan ha blivit till ett problem för min del, men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det inte stämmer och att jag aldrig med behöver stöta på dessa, dock så har dem mitt telefonnummer, mm, så varför hör dem inte av sig innan jag gör det? Två veckor senare dessutom... 
Det är dessa saker som får mig att känna mig nere, inte vilja mer, så vad kan jag göra för att göra ett bättre jobb? 
Jo, Jobba hårdare, Förklara Bättre, samt,lägga ut hela min kropp och själ på att kunden ska förstå mig på alla sätt och viss!  
 
 
Men annars då?
Hur mår ni?
Jag vet.... jag har varit urdålig på att blogga nu under den senaste månaden, men som jag berättat tidigare så lägger jag ner min kropp och själ i mitt jobb just nu så har inte mycket "ledig" tid helt enkelt så just nu ligger all min energi hos mitt jobb och lilla familj, har man en vaken timma med sin pojkvän så är det just den timman man spenderar med honom och inte framför datorn, hoppas att ni förstår!
 
 
Urck! 
Kände att jag behövde  skriva av mig lite, har om jag ska vara ärlig haft stora planer på att lägga ner bloggen men ja, vad ska man göra, detta är ju som min lilla dagbok, en dagbok äldar man inte upp, eller vad säger ni?
 
Love!
 
<3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0