Länge sen nu....

Hej bloggen!
Jag vet, det var ett tag sen jag bloggade nu men det har sina anledningar, det händer sååå mycket för tillfället att jag måste priovitera vissa delar av dem timmarna som jag har lediga, som att umgås med min älskade sambo samt katterna, vänner, egentid osv.
Just nu så är det enda som jag har i mitt huvud jobb, lite mer jobb och ännu mer jobbtänkanden, men det är ju sååå kul! Älskar mitt jobb!
Men som sagt denna veckan har i stort sätt varit uppbokad från förra fredagen tills nu och veckan är inte slut än!
Förra fredagen fyllde jag ju äntligen 20 år, efter det har det varit kalas med släkten, träffat familjen i vänersborg, födelsedagafirande med "svärföräldrarna" ( mycket tårta vill säga :P ) samtidigt som jag har jobbat mycket, vart i malmö på arbetsmöten, och ja, var tar listan slut? Gör den det? Jag hoppas att ni förstår hur jag har tänkt, när man har kanske två timmar vaket med sin pojkvän så vill man gärna spendera dem timmarna så som jag gör nu, i hans armar.

Jag ska lova er att försöka bättre mig och lägga ner några minuter om dan i vilket fall!
Om jag hinner!

Nu blir det mer mys med ljus och snart Sex and the ciry, kan det bli bättre?

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0