Den 3 november!

Godmorgon på er!
Idag så är det mycket som händer och mycket är det som snurrar i mitt lilla huvud men det kommer nog bli grymt!

Ikväll så är det fest, nämligen Octocore, min älskade pojk ska spela, köra ljuset ant hålla koll på ljudet, så håll upp ögonen för Piecemaker ikväll/natt! Haha
Min uppgift ikväll är att sitta i entrén och ta hand om inträdet och ja, jag vet inte allt! Det ska bli riktigt kul i vilket fall!

Snart ska jag försöka ta mig upp ur sängen och ifrån min gullekatt som har bestämt sig för att mysa och busa hela morgonen, min mysikatt, dock är det inte lätt, Harry vill mysa/busa och Bobbie vill ha upp mig, jisses det är inte lätt!
Nu ska jag slänga mig i dushen innan det blir frulle och dagen drar igång!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0