Den 10 November!

Godmorgon!
Jag vet... Jag har bloggat dåligt nu i veckan.... Igen.... Men nu får det bli ändring på det, hoppas jag.

Allt bra med er?

Jag sitter i vardagsrummet med en kopp morgonkaffe och kollar på nyheterna! Myspys!
Igår så köpte vi nämligen hem en riktigt snygg och bra kaffebryggare i samma kollektion som våran tebryghare är i.
Så supergott med kaffe, dock får ju jag tänka på min mage och köra, hälften kaffe och hälften mjölk, så latte varje kopp, typ...
Jaja nu ska jag mysa vidare!

Love!



Kommentarer
Moa

Vad mysigt det ser ut och hoppas du har'e bra! Puss å hej, heta tjej! :)

2012-11-15 @ 17:02:30
URL: http://ensamsoldat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0