Blir till lågor!!!

Blir så förbanad! Vet inte vars jag ska ta vägen! Gaaa! Berättade ju igår hur glad jag var över att äntligen ha köpt säsong 3 av One Tree Hill igår och hur glad jag var över att ha dem hemma! När jag skulle titta på den igår så hackade den lite men då tänkte jag att det var datorn som var för varm eller något, men samma sak hände idag och tar ut och tittar på skivan som är helt förstörd! Repor och stora kletiga fläkar över hela skivan och inte bara på en! Blir så galet arg!!!! Gaaa! Så nu måste den bytas! Tänker inte ha en säsong hemma som jag inte kan titta på! Blir så besviken! Detta ska ju inte kunna hända! Tänk dem som bor i typ Norrland, dem kan ju inte bara "åka och byta" så jag ska vara glad över att jag bor en halvtimme ifrån! (Så mamma om du läser detta så vet du vad vi ska göra när du kommer) Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0