Jonas Gardell på Halmstads Teater!

Jag måste ju ta och meddela att min gårkväll var mer än super!
Först vid halv 8 så drog vi oss in till stan för att skriva ut våra biljetter innan vi satte oss i baren med en drink var (eller cola för mig, eftersom att jag körde) och bara hade det riktigt trevligt.
Senare när väl föreställningen började så började skrattet! Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge, idag kan jag meddela att jag har träningsvärk i magen, men det antar jag att man får efter exakt 90 minuters skrattande! Såååå bra! Mer kan jag inte säga! Super bra!
Efter det så drog vi oss hem till mig för kaffe och tjat resten av kvällen! Länge sen nu jag hade en sådan fin kväll som igår! Så det tackar jag ödmjukt för!

Idag så består dagen av jobb, både hemma och ute på fältet!
Trevligt! Och sen så blir det självklart förberedelser inför imorgon då min pojkvän fyller 24 och vi har två år ihop! Tänk vad tiden går fort! Så mysigt!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe!

Love!


(Den ljusa saken på scenen är Jonas Gardell, ljuset "tog bort" hans ansikte!



Kommentarer
Ulle

Är ju inte så väldans bra på att kommentera när jag läser bloggar, men detta. JONAS GARDELL och jag som är så kär i honom ;)Kram!

2012-12-03 @ 17:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0