Top fem Tv- serier!

Idag/kväll ska jag orka hålla mig upp till Sex and The city avsnittet! Måste i vilket fall försöka, ett av mina favoritavsnitt spelas ikväll på tv3 12.00! Och eftersom att jag har "fredag" idag så måste det ju firas på något sätt eller vad säger ni?
Jag är i vilket fall som ni kanske redan har märkt i mina äldre inlägg en serienörd! Är det bra följer jag det! Så jag tänkte nörde mig lite för er nu! 
Så här kommer min lista på min serier jag inte kan "leva utan" och kanske även lite tips till er? 
 
1: Sex and the city
Antal säsonger: 6
Filmer från serien: 2
Typ: Drama, Romantik, komedi
Kända namn: Sarah Jessica Parker, Kim Cattral, Kristin Davis,Cynthia Nixon
Regisör: Micheal Patrik King 
 
2: Pretty Little Liars: 
Antal Säsonger: 3 (Hittills)
Filmer från serien: 0
Typ: Trailler, Drama, Romantik
Kända namn: Troian Bellisario, Ashley Benson, Lucy Hale ,Sasha Pieterse, Shay Mitchell och Holly Marie Combs
Regisör: Många bla: Norman Buckley, Micheal Grossman 


3: One Tree Hill:
Antal säsonger: 9
Filmer från serien: 0
Typ: Drama, Komedi, Romantik
Kända namn: Bethany Joy Lenz, Sophia Bush, James Lafferty, Chad Michael Murray  och Hilarie Burton 
Regisör: Mark Schwahn
 
4: Smash
Antal säsonger: 2 (hittills)
Filmer från serie: 0
Typ: Musikal, Drama, Romantik
Kända namn: Debra Messing,Jack Davenport, Katharine McPhee, Christian Borle, Megan Hilty och Anjelica Huston 
Regisör: Theresa Rebeck
 
5: How I meet your mother:

Antal säsonger: 8
Filmer från serien: 0
Typ: Komedi, Drama
Kända namn: Josh Radnor, Jason Sege,l Cobie Smulders, Neil Patrick Harris och Alyson Hannigan 
Regisör: Carter Bays och Craig Thomas
 
Detta är mina top fem, kanske inte precis i den ordning men det är mina favoriter! ligger vi lika?
Du hittar dem flesta av dessa serier på www.swefilmer.com 
 
 
Love! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0