Tänk att man kan vara så trött..

Tänk att man kan vara så trött som jag är just nu fattar inte, ögonen vill inte hålla sig uppe! Helt sjukt.
Samtidigt som jag är lite små nervig för min systers räkning hon börjar nämligen 7:an imorgon och i musikklass som jag gick i tidigare år! Så stolt för henne att hon kom in! Tre roliga år har hon framför sig i vilket fall!
Nördar lite Andra Avenyn nu, måste ju se om alla säsonger nu när jag väl har hittat dem men kan inte riktigt förstå hur jag kunde vara helt galen i denna serien.
Jag och min syster satt seriöst jämt och tittade på detta, skådespelet hos vissa kunde ju inte bli sämre. Jisses...
Men mite nostalgi i vilket fall!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0