Svar på komentar

Fick en komentar angåenge inlägget då jag delade med mig för er läsare att jag har dyslexi och personen undrade då
varför jag inte har delat med mig om detta tidigare eftersom att jag har bloggat i snart en månad. Och svaret på den frågan är att jag inte har tänkt på det tidigare och det kanske låter konstigt men jag vill ju inte att ni läsare ska läsa min blogg "för att vara snälla" utan för att ni vill läsa den! Jag hoppas att ni har fått en bättre bild om mig och varför det kan bli lite fel ibland. Jag är den jag är och jag är solt över det! Så hoppas att ni är lika stolta om er själva som jag är om mig! Även om ni är dyslexier, har ett kortare ben, eller något annat som inte är "perfekt" du är perfekt! Så det är anledning till varför jag inte i min presentation eller att det i mitt första inlägg stod " följ mig jag har dyslexi" hoppas du/ni har fått ett bra svar på din/ era frågor! Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0