Svar på Frågestunden!

Här kommer mina svar på dem frågorna jag fick in på min lilla frågestund som jag drog igång i måndags.
Hoppas ni blir nöjda med svaren! :)
 
Var vill du jobba när du blir äldre?
Svar: Just nu så jobbar jag som personlig assistent men skulle gärna iframtiden jobba i en kläd/ skobutik, men drömmen är att bli en professionell sångerska.
 
Har du något sommarjobb i sommar?
Svar: Jag har jobbat hela sommaren med det jobb jag håller på med idag så, ja.
 
Vad ska du göra i sommar?
Svar: Av den tiden som är kvar av sommaren så ska jag jobba vidare och annars bara njuta av värmen och solen (om det finns någon såklart)
 
Tränar du något?
Svar: Tidigare så har jag spelat handboll i ca 6år men nu så är det bara gymmet som gäller för mig.
 
Har du något husdjur?
Svar: Ja, jag har två katter, Bobbie och Harry.
 
Vilken klass börjar du till hösten?
Svar: Jag tog studenten för ca två år sen så kanske ska läsa någon kurs på högskolan, men vi får se.
 
Vem är din idol?
Svar: Robbie Williams <3 
 
Vilket är ditt favorit band/ Artist?
Svar: Robbie Williams och blandat.
 
Vad är det bästa du vet?
Svar: Min underbara pojkvän, Sushi, min familj/katter och sovmorrnar.
 
Vad är det sämsta du vet?
Svar: Hm... Arga människor, krig och att diska...
 
Har du varit på någon konsert, vilken var din första?
Svar: Första konserten kommer jag inte ihåg men det kan säkert ha varit någon spelning av någon artist på något köpcenter. Men den bästa är absolut, Robbie Williams på Ullevi 2006.
 
Vilken artist skulle du vilja träffa?
Svar: Robbie Williams såklart!
 
Är du allergisk mot något?
Svar: Jag är allergisk mot Gluten, Laktos, Advokade samt citrus.
 
Vilken är din favorit årstid?
Svar: Hösten och sommaren.
 
Gillar du te?
Svar: Jag ÄLSKAR te!
 
Gillar du kaffe?
Svar: Kaffe Latte är mumma! 
 
Har ska du konfirmera dig?
Svar: Ja jag är konfirmerad.
 
Vilket är ditt bästa sommar minne hittills från iår?
Svar: Hm, jag har jobbat mycket i sommar så har inte hunnit göra så mycketmen får ta och säga att min semester i Vänersborg med min familj var väldigt lyckad, dem få dagarna på stranden och självklart stunderna med min pojk! :)
 
 
 
Tack för era frågor! 
 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0