Som sagt...

Ligger i bäddsoffan och tittar på dem senaste avsnitten från Pretty Little Liars och som jag förklarade tidigare har man satt på ett avsnitt går det inte att sluta titta! Så nu ligger jag här emellan avsnitten och kommit fram till att jag måste blogga lite godnatt!
Imorgon så kommer min älskade pojkvän hit! Ska bli så skönt att få träffa honom igen! Saknar honom något enormt och kan inte vänta tills jag får hålla om honom igen! Tänk vi har inte sätts sen i onsdags inte för lång tid egentligen, konstigt hur saknaden kan bli så stor på så få dagar! Ska blir riktigt kul att träffa honom nu ivilket fall! Så imorgon bär det ner till Halmstad igen till min säng! Längtar så efter min säng! Haha! Nu ska jag glo vidare! Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0