Saknaden blir ibland för stor!

Har legat i solen/ varit ute hela dagen, det är så varmt och så skönt! 
Kom precis hem efter att ha vart med mamma och moster och handlat lite till kvällen, efter en fin dag måste det ju bli en fin kväll med grillning! 
Så nu sitter jag här vid datorn för första gången sen imorse och kollar runt och bloggar lite!
Saknar dock min pojkvän något kopiöst! Det spelar aldrig någon roll hur många dagar jag är ifrån honom dagen innan vi ska ses är alltid värst! ALLTID! 
Jag och min pojk har snart bott ihop i ett år och det är ju alltid bra att sakna varandra lite, men dagen innan är galen!!! 
Så imorgon blir det nog hem till Hakmstad igen efter några härliga dagar i hemstaden Vänersborg! Mycket folk och mycket på schemat hela tiden! Så jag ska inte ljuga för er, ska bli skönt att komma hem till sitt egna hem, egna säng och egna pojk! Han kommer och hämtar mig och katterna imorgon så får vi se om vi åker på måndag eller imorgon! Men tiden får säga vad som sker! 
Ett glas cider trillade precis ner bredvidd mig så nu ska jag vara lite sociall! 
Hörs sen! 
 
 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0