Övertid...

Gud vad varmt det är och gud vad trött jag är! Helt slut! Fattar inte hur jag kan vara så här trött, kändes nästan läskigt att köra hem eftersom att jag trodde att jag skulle somna! Sjukt! Och på köpet fick jag gå på övertid! Min brukares man "glömde tiden" så fick jobba en halvtimme extra... Surt! Blir tränning sen när pojken kommer hem så nu ligger jag bara här i våran soffa framför tv:en och bara njuter! Har ett kök som på något höger ser ut som om något har exploderat där inne så måste ju tyvärr ta mig itur med det med... Önskar att man hade sin mamma här ibland...! Inte för att jag tror att hon skulle ta mitt kök, men ändå!
Nu ska jag försöka hålla mig vaken och mysa med mina katter!
Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0