New York, LA!

Är det någonting som jg verkligen kommer att sträva efter att göra innan jag dör så är det att åka till New York samt LA! Två storstäder med mycket histora och lyx! Jag kommer ju aldrig ha råd till att vekligen ha ett "lyxliv" i två veckor men hur underbart skulle det inte vara?
Jag är ju en riktig Sex And The City tjej så hur roligt/spännande/ fantastisk skulle det inte vara att få ta en cosmopolitan på en av barena där serien utspelar sig!
Fantastiskt!
Så innan jag dör så lovar jag att jag ska ta en tvåveckors semester, en vecka i New York och en vecka i LA!
Dröm bli sann? Hoppas på det i vilket fall!
Eller vad säger ni?

Love!



Kommentarer
Micke

Det är bara boka biljett vet du:-) New York kan jag verkligen rekomendera, fantastisk stad! men LA är inte mycket att hänga i julgran, lite överreklamerat. Det är bara stort, utspritt och stökigt och ingen direkt stadskärna, och så mycket kultur finns inte där heller. En ful stad helt enkelt. Men kul att uppleva LA såklart, men till och med Hollywood är inte heller så mycket att se. Det ska vara Beverly Hills isåfall med alla fina hus:-)

Svar: Hej micke! Tack för tipset det ska jag verkligen ta till vara på! New York hear I come!
Anna Johansson

2012-08-17 @ 13:48:05
zoida.blogg.se

Vet du vilken tidning bilden i detta inlägg är fotad? http://idahtt.blogg.se/2012/august/gissa-vilken-tidning.html
Gissar du rätt så får du en länk till din blogg! :)

2012-08-17 @ 13:55:45
URL: http://zoida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0