J*vla mage!

Har jag berättat för er om mina j*kla mage? 
Jag har haft otroliga magproblem i snart fyra år och det vill aldrig ge sig. Så vi skulle ju egentligen åkt iväg för att träna idag men eftersom att min mage har pajat igen och min pojk mår lite risigt så fick vi hoppa över träningen, och om man säger såhär, inte okej! Så jag får hoppas att det inte är något skit som vi har fått som typ magsjuka eller något... det är inte okej i vilket fall! Ska ju till Vänersborg i helgen med kissarna så hoppas att det bara är magen som lagt ner igen och att min pojk bara behäver sova av sig lite. 
 
 
Love!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0