Helt färdig!

Är helt slut efter att nästan en födelsedag är avklarad! Jisses vad trött man blir av att fira 13 åringen! 
Det har hänt så mycket idag! Allt ifrån, Överby till tårtkalas till Bowling till nu soffan! Så skönt! 
Kan inte förstå hur jag ska orka med resten av kvällen bara... Har lovat far min att sitta uppe och kolla på två nya filmer som jag vill se innan jag åker hem imorgon, tror jag behöver en powernapp för att orka om jag ska vara ärlig! Jisses! 
 
Imorgon blir det att träffa lite vänner i stan för en frukost/ fika på födmiddagen innan man drar sig hemmåt vid lunch tiden, skulle väldigt gärna vilja missa rusningstrafiken i Göteborg.
 
Nu blir det visst film med syster!
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0