Gudarna kanske finns endå.

Sitter här i solen och njuter av sommarvärmen och har kommit fram till att gudarna kanske finns endå, skrev igår att jag önskade om fint väder när min mamma och syster kommer imorgon och idag så lysser solen och det är 20+ ute! Så hoppas att vädret är desamma imorgon! Imorgon så kommer min efterlägtade tv till lägenheten, tre månader utan, nu fick det vara nog! Haha, andra ärvdr dukar mm av sina föräldrar när dem flyttar hemmifrån, jag får mammas första tv! Haha kan det blir bättre? Berättar mer om det imorgon! Senare så blir det att storstäda lägenheten, jag skulle ju gjort det igår men fick ju lite annat att göra så det får göras idag! Ska även försöka få tag i några jordgubbar efter jobbet tills imorgon med! Hörs sen! Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0