Fixat inför imorgon

Så då var allt fixat inför imorgon! Så skönt, fick bli en sen tur till Maxi för att inhandla det sista.
Och vad händer imorgon? Jo, jag och min älskade firar 20månader ihop eller 1år och 8 månader! Tänk vad tiden går fort! Känns som det var igår jag träffade honom för första gången och nu sitter jag här kärare än någonsin, med en lägenhet och två katter med mannen jag vill dela resten av mitt liv med.
Kanske inte är jättekul att läsa om detta men min blogg är väl till för att man ska få skriva av sig, eller vad säger ni? 
Imorgon så ska vi i vilket fall gå upp lite tidigare än vanligt för att göra en jättegod frukost med Bacon och Ägg, frukt, bär och proviva.
Eftersom att min karl jobbar hela dan imorgon så får vi fira på morgon med någt littet i vilket fall. 
Har även kommit fram till en sak... Igår skrev jag om att man kanske att man kanske skulle hålla sig borta ifrån att hamna i "Mr and Mrs sambo" träsket, idag har jag bestämt mig! Jag blit mer en gärna en Mrs Sambo med min darling! 
Nu vet ni hur min morgondag ser ut, till en del ivilket fall! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0