Ett hem blir ett HEM!

Nu så börjar det allt bli mer av ett hem hos. 
Vi har ju min tjockis till tv, soffa, matbord, tavlor (som inte sitter på väggarna), säng mm! Men så idag så fixade vi den sista pusselbiten, nämligen internet! 
HALLELUJAH!
Så om några få dagar så behöver vi inte surfa från våra mobiler eller gnälla att hela min GB till datamängd tagit slut efter en dag (nedrans till Telia) så äntligen har vi skaffat internet till lägenheten! 
Ett hem blir till ett HEM! 
 
Tänk vad beroende man är utav internet egentligen, idag kan du ju imprinsip göra allt  på internet, läsa tidningen, följa bloggar, betala räkningar, vara olaglig, eller om man säger såhär... Vad kan du inte göra på internet? 
Klurig fråga! 
Men så glad! 
 
 
Detta kommer då betyda att mina inlägg inte bara kommer att vara skrivna från mobilen vilket gör att det nog kommer att se lite snyggare och proffsigare ut. Har jag rätt?
Hoppas på det! 
 
 
Love! 


Kommentarer
IDAAAAAA

fyyyyyy vad gryyymmmtttt!!!! STOLT ÄR JAG!! NU HÄLSAR JAG PÅ OFTARE! YEEESSSSSSSS !! :D

2012-08-29 @ 21:10:30
URL: http://nattstad.se/crystallic


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0