En träningstanke

Är det viktigt att man är snygg när man tränar? 
Med fixat hår till max och sminkad? 
Är detta några "grund" regler för hur man ska vara på gymmet för att "passa in"? 
Igår eftermiddag drog ju vi och tränad och kunde inte sluta häpnas över hur många som går ditt och verkligen tänker på hur dem ser ut under hela gympasset.
När jag går ditt,  skiter ju jag i om jag är sminkad eller inte, skiter i om håret inte sitter perfekt uppsatt eller om jag får några svettdroppar i pannan. Är detta fel?
Är det viktigt idag att man ska tänka på hur man ser ut på gymmet?
Snygga kläder tycker jag är en annan femma, dem får dig att må bra, kanske mer rörlig mm, bara till det posetiva, men killarna (som jag såg igår) som tränade barfota/ sockar och keps.
Keps? 
Varför ha en keps snett bakofram under ett gympass? Ska man sen ha den på typ bussen på hemvägen svettig och dan. 
 
Någon som håller med mig? 
Ska man kanske tvingas att nu ansträng även sitt utsende på gymmet? Jisses! 
Bara en tanke! 
 
 
Love! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0