Äntligen klar!

Äntligen klar med städningen för imorgon och det känns så j'*kla gott! Fick dock halvt stresstäda eftersom jag följer med pojkvänen på jobb ikväll! Han ska vara lightjocky på en fest som heter "Club 360" här i Halmstad ikväll/ natt så jag ska sitta med en stund som sällskap mm, och om jag ska vara ärlig så tycker jag det är rätt häftiga saker han håller på med, det är inte en discolampa som går runt, runt utan det är många lampor, lasrar, med mera som vi snackar om! Inte helt fel! 
så det ska allt bli sjukt kul att få komma ut lite i den "vilda" party världen! 
Tänkte på det försut när vi satt på vårat favoritställe och åt shshi så sitter det ett gäng med kanske 40-50+ som är stenpackade! KLOCKAN HALV7! Kan knappt gå/stå! 
Visst ska inte sitta här och skriva att det är fel att parta samt festa mm, men vet man inte bättre vid 40-50 års åldern? Visst jag festar, men jag har ju inte deckat kl halv7! Detta är ju absurt! 
Jaja nu ska det vara slutgnält från min sida! 
Händer hos er ikväll?
Uppdaterar mer om bilder mm senare!!!
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0