A little bit of heaven?

Tror att jag befiner mig i himmelriket här hemma! Helt otroligt! Är så lycklig att jag är rädd att jag snart tror att jag ska gå sönder! (Så lite bra att min pojk inte läser min blogg så ofta) haha!
Nej nu ska jag inte gulligulla mig något mer, inte så kul läsning för er kanske? 
Så hur har nu jag spenderat denna kväll? Jo framför tv:en men min goding till pojk! Är riktigt skönt att äntligen ha en tv! Kan inte själv fatta det ibland, men det är så skönt och avslappnade på något höger... efter en lång och jobbig dag på jobbet så finns det inget bättre än att krypa ner hos pojkvänens knä och mysa framför tv:en, håller nu med mig? Te, mys, buss, bil, tåg samt min katter gör mig lugn! Fråga inte varför för det vet jag inte... någon annan som känner lika dant? Eller ligger jag själv även på detta plan? 
Imorgon väntar mer jobb... vill inte! Men vad ska man göra när samhäller är byggt på penga? Du kan inte göra ett skit idag utan pengar på kontot! Inte ens gå på toaletten eller be om ett glas vatten! Vad har hänt med dagens samhälle?
Ska inte detta vara " A little bit of heaven"? 
Eller är det jag som har väldigt fel? 
 
 
Love!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0